SZYBKI KONTAKT:
Tel. +48 32 6727340

Oferta Kliniki Weterynaryjnej w Zawierciu

Decydując się na usługi weterynaryjne w naszej placówce możesz mieć pewność, że oddajesz swojego psa lub kota w dobre ręce. Dysponując nowocześnie wyposażonym gabinetem oraz wysoce wykwalifikowaną kadrą weterynarzy jesteśmy w stanie podjąć się leczenia nawet najtrudniejszych przypadków.

Usługi weterynaryjne

W naszej przychodni świadczymy szeroki zakres usług weterynaryjnych, takich jak szczepienia psów i kotów, zabiegi kastracji, sterylizacja oraz inne zabiegi ginekologiczne. W naszej Klinice Weterynaryjnej zbadamy również słuch Twojego pupila – dysonujemy bogatym zapleczem technicznym, umożliwiającym kompleksowe badania okulistyczne.

Diagnostyka weterynaryjna

W naszym gabinecie wykonujemy również badania diagnostyczne, z zakresu bakteriologii, histopatologii (badanie tkanek) czy parazytologii – badaniem na obecność pasożytów.

Posiadamy specjalistyczny, nowoczesny sprzęt do badań klinicznych, pozwalający na skuteczną diagnozę oraz wybór prawidłowej drogi leczenia zwierzęcia.

Diagnostyka weterynaryjna

Czipowanie psów i kotów

Sam proces czipowania zwierzęcia zajmuje raptem kilka sekund i polega na wszczepieniu pod skórę malutkiego mikroprocesora, którego wielkość odpowiada mniej-więcej ziarenku ryżu. Taki czip jest całkowicie bezinwazyjny - nie przeszkadza zwierzęciu w codziennym życiu oraz nie powoduje alergii. Takie oznakowanie stanowi warunek do podróżowania ze zwierzęciem, a przede wszystkim ułatwia jego odnalezienie w przypadku zaginięcia.

Pamiętaj - zwierzę przed zaczipowaniem powinno ukończyć 12 tygodni życia i posiadać szczepienie przeciwko wściekliźnie!

Zobacz